Стан транспортних мостів у Мукачеві

Виїзд на смугу зустрічного руху, зупинка посеред дороги, небезпечні маневри – це звичний день автомобілістів, що перетинають Берегівський міст. Півкілометра пекла для транспортних засобів. І так з року в рікВажлива транспортна артерія міста-тут щодня їздять сотні авто, вантажівок та автобусів. Багато місцевих нарікають, що автошлях псується через тоннаж великогабаритних транспортних засобів, однак якщо як належить відремонтувати дорожнє полотно – надія є і в якості прикладу наводять Паланківський міст,який 2 роки тому відреставрували і по-сьогодні він у доброму стані. Проте за утримання дорожнього покриття мосту відповідає Служба автомобільних доріг у Закарпатській області, адже ця частина дороги на балансі цієї структури. Однак підпорядкування мало цікавить водіїв – люди вимагають якісних доріг. Щодо інших переправ у місті то інший об’єкт,що заслуговує на увагу – міст, що веде на ринок ГІД. Тут питання не лише до дорожнього покриття,а й до підпірних стінок – визначити аварійність ми не в змозі – тут свої заключення мають давати експерти, проте неозброєним оком видно,що ремонт їм не завадить. Тим паче,що щодня тут ходять чимало людей,які не звертають увагу на небезпеку зверху. Капітально відремонтувати міст можна, але для цього треба кошти, які цьогоріч,зі слів депутатів, з місцевого бюджету на нього не виділили. Натомість побудують вулицю Шептицького – це та,що веде до супермаркету Сільверленд. Головне,щоб мости в Мукачеві «не втомилися» на зразок Шулявського в Києві, бо наслідки можуть бути плачевними.

Вас може зацікавити

ЗАЛИШИТИ СВІЙ КОМЕНТАР

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

14 − 3 =