Робота медзакладів з пом’якшенням карантину

Під час карантину з’являлися скарги закарпатців про відмову у наданні екстреної допомоги, яка не пов’язана з коронавірусною інфекцією. У телефонному режимі з сімейним лікарем, а при невідкладних станах виклик швидкої – так комунікували під час карантину закарпатці у випадку погіршення стану здоров’я. Усі планові операції та лікування у медзакладах краю не проводилися. З 11 травня 2020 року карантинні заходи пом’якшили. Зокрема, послаблення обмежень торкнулися і роботи медичних закладі – дозволено проводити ургентні операції, у період карантину відмовляти хворим, у яких були екстпренні випадки, як наприклад, апендицит – заборонено.  Зараз пацієнт може звертатися до сімейного лікаря уже на особистий прийом , але не нехтувати масковим режимом та тримати дистанцію півтора метри. А при огляді не забувати про засоби індивідуального захисту. І дотримуватися алгоритму – не більше 4 осіб за годину. Варто додати, під час карантину у соцмережах з’являлися скарги закарпатців про відмову у наданні екстреної допомоги, яка не пов’язана з коронавірусною інфекцією. Зокрема, до редакції М-студіо зі скаргою звернулись жителі Мукачева, які розповіли, що через карантинні заходи справа іноді доходить до абсурдних ситуацій. У одному з лікувальних закладів хворим зі скаргами на апендицит пропонували почекати.  З пом’якшенням карантинних заходів дозволені і планові звернення громадян. Для цього хворому необхідно записатися у чергу до лікаря, аби таким чином могли регулювати потік пацієнтів. Проте фахівці наголошують берегти здоров’я, не нехтувати правилами карантину, аби уникнути другої хвилі спалаху коронавірусу у Закарпатті. ситуацію з прийомом хворих у лікарнях – у підсумковій програмі 7 днів

Вас може зацікавити

ЗАЛИШИТИ СВІЙ КОМЕНТАР

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

4 × 3 =