Робота колекторів. Неправомірні дії

Колекторська діяльність поступово набирає популярності в країні і краї загалом. Зміни, що внесли до закону № 1349 запроваджують чіткі правила поведінки як для кредиторів, так і для колекторів під час врегулювання проблемної заборгованості та дійсно направлено на захист боржників від неправомірних дії колекторів. Наші журналісти вивчили це питання, тому про нове правове поле та новітність правил після прийняття Закону, і прийняття відповідних термінів та врегулювання простроченої заборгованості дивіться в наступному матеріалі. З метою впорядкування діяльності колекторських компаній, кредитних компаній та спілок, а також деяких банків та установ, що видають кредити, а саме з метою визначення порядку взаємовідносин між кредиторами та боржниками у 2021 році внесено зміни до деяких нормативно-правових актів. Відтак законодавчо визначено основні правила спілкування між кредитором та боржником і встановлено ряд заборон. Крім телефонних дзвінків, колектори можуть надсилати боржнику поштову кореспонденцію. На сьогоднішній день колекторська діяльність вже приведена до європейських стандартів – переконаний юрист. За статистикою кількість скарг і нарікань на дії колекторів, зокрема у Закарпатті, суттєво знизилася. Якщо ж погрози від представників колекторської служби до вас все таки продовжують надходити, юрист рекомендує клієнтам-боржникам фіксувати некоректну поведінку колектора. Отже, щоб не стати жертвою недопустимої поведінки колекторів, людям необхідно знати свої права та вміти їх захистити.

Вас може зацікавити

ЗАЛИШИТИ СВІЙ КОМЕНТАР

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

8 + nineteen =