Реалізація проєкту «Я розмовляю»

Проєкт “Я розмовляю” діє у Хустській спеціальній школі з жовтня 2024 року. Головною метою проєкту є показ шляхів розв’язання проблеми формування мовлення дітей з порушенням слуху та механізми реалізації їхньої мовленнєвої комунікації, яка є головною умовою успішної інтеграції і реабілітації дітей з порушеннями слуху. Софія розповідає вірш, який вивчила у рамках проєкту «Я розмовляю». Проєкт реалізують у закладі освіти з жовтня 2024 року, розповідає Жанна Микитюк. Серед основних задач для вчителів – збагачення словникового запасу та корекція мовлення школярів. Адже важливо, аби у майбутньому учні могли орієнтуватися за різних життєвих обставин. Тому чимало занять педагоги проводять у ігровій формі. У такий спосіб відточують навички у дітей, серед них – розмова по телефону чи діалог у магазині. За пів року роботи проєкт уже приніс перші результати. Щомісяця учні вивчають відповідну літературу та засвоюють значення слів. Саме тому робота над зв’язним мовленням у закладі освіти органічно входить не тільки в кожен урок мови, але і всі інші навчальні предмети та позаурочні заняття. Під час навчання діти почувають себе впевненіше, зазначають вчителі. Попри всі складнощі учні прагнуть опанувати навичку мовлення. Заняття школярі відвідують за бажанням. Володіння словесною мовою – необхідна умова всебічного розвитку дитини з порушенням слуху. Тому проблема розвитку мовлення дітей з порушеннями слуху є одним з головних завдань школи.

Вас може зацікавити

ЗАЛИШИТИ СВІЙ КОМЕНТАР

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

nine + fourteen =