Прокладання євроколії у розпалі

Прокладання залізничної колії європейського зразка на Закарпатті у розпалі. Працюють одночасно у кількох локація на перегоні Струмківка -Ужгород. Одна з них – околиця села Розівка Холмківської територіальної громади. Роботи виконують поетапно. Спочатку підготовка території, потім посекційне прокладання колії, далі рельсо-шпальні решітки засипають щебенем. Для підняття колії до відповідного рівня задіюють важку техніку. Спеціальна машина, переобладнання з широкої колії на європейську, на 80% автоматизована і за годину поступово переміщується до 300 метрів. Через будівництво євроколії Укрзалізниця тимчасово змінює розклад руху пасажирських поїздів, що прямують на Закарпаття. То ж варто звернути увагу при плануванні поїздки на зміни з 31 березня та 1квітня до 31 липня, які торкнуться 11 поїздів далекого сполучення, що зараз прямують через Ужгород. Так, три потяга на період виконання робіт замість Ужгорода будуть тимчасово закінчувати свій маршрут в Мукачеві. Ще три поїзди будуть скорочені до Чопа. Проте задля забезпечення сполучення обласного центру Закарпаття з іншими регіонами України 4 поїзди далекого сполучення будуть відправлятися та прибувати на Ужгородський вокзал, хоч тимчасово змінять напрям руху на ділянці Львів – Ужгород і замість традиційного маршруту через Мукачево їздитимуть через Самбір та Сянки. Що стосується найпопулярніших поїздів, які звʼязують Ужгород з Києвом, то найшвидший поїзд цього напрямку номер 29/30 і надалі прибуватиме та відправлятиметься з Ужгорода, хоч буде слідувати через Самбір. Тоді як поїзд 81 буде скорочений до Чопа. Також поїзд 59/60 Київ – Чоп на період будівництва євроколії буде скорочений до Ужгорода та, відповідно, називатиметься Київ – Ужгород. За цей час залізничники анонсували виконати такі роботи на дільниці Чоп – Ужгород: Реконструкція станції Чоп та капітальний ремонт колій (Чоп, Струмківка) Демонтаж широкої колії та прокладання 8,3 км євроколії Монтаж 10 км контактної підвіски Встановлення сучасних систем зв’язку та диспетчеризації Ремонт понад 30 будівель – це павільйони для пасажирів, платформи, станційні будівлі, приміщення чергових по переїзду Оновлення 33 стрілочних переводів та 13 км колій. Загалом проєкт передбачає сполучення Ужгорода з Чопом євроколією у 22 км!

Вас може зацікавити

ЗАЛИШИТИ СВІЙ КОМЕНТАР

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

4 × three =