Податки і бізнес

Ріст економіки в державі та удосконалення податкового законодавства, зокрема, сприяють розвитку бізнесу в країні. Це довело запровадження адміністрування податку на додану вартість та його автоматичне відшкодування – запевняють юристи. При цьому ще залишаються пункти, які необхідно впроваджувати надалі. А чергові зміни вже не за горами. Оскільки перший етап імплементації податкової реформи вже позаду. З 1-го січня розпочнеться другий етап нововведень. Одним з яких буде скорочення кількості обласних територіальних головних управлінь. Таким чином, головний офіс буде тільки в Києві. В областях, натомість, буде створено по одному міжрегіональному структурному підрозділі.До того ж, з початку 2018-го адміністрування сплати податків та подачу звітності можна буде здійснювати в режимі «он-лайн».Під час впровадження податкової реформи будуть створені спеціальні функціональні групи. Вони ж і будуть супроводжувати процес адміністрування. Це і реєстрацію та подачу звітності, і контрольно-перевірочні операції, і стягнення самих податків.

Вас може зацікавити

ЗАЛИШИТИ СВІЙ КОМЕНТАР

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

13 − 6 =