Пенсійний фонд запроваджує новітні електронні сервіси

Цього тижня у Львові відбувся перший захід з низки запланованих зустрічей в рамках всеукраїнського прес-туру «Впровадження нових сервісів веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України», на якому були присутні начальники Головних управлінь багатьох регіонів України.

У Львові стартував всеукраїнський прес-тур “Впровадження нових сервісів веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України”. Спікери ознайомили присутніх з онлайн-сервісами, які мають на меті спростити взаємодію громадян з органами Фонду. Згідно зі статистичними даними, станом на 1 квітня 2019 року Пенсійний Фонд здійснює пенсійне забезпечення для 11 млн. 400 тис. пенсіонерів. Щодо Закарпаття, то тут понад 274 тисячі пенсіонерів. Заступник голови правління Пенсійного фонду України під час вступного слова також навела дані про розміри пенсійних виплат.

Ще у 2016 році затвердили стратегію модернізації та розвитку пенсійного фонду до 2020 року. Її метою стало спрощення та покращення роботи фонду. І саме тоді почали працювати над тим, щоб спростити взаємодію громадян з органами фонду за рахунок онлайн-сервісів. Зареєструватись на порталі можна двома способами: за допомогою логіна та паролю, або за допомогою електронного цифрового підпису. Застраховані особи також можуть отримати корисну інформацію у власному кабінеті.

Ті пенсіонери, які не можуть самостійно користуватись онлайн-ресурсом, можуть надати доручення своїм родичам, щоб ті отримали ключ до кабінету користувача з особистими данними. У цій системі користувач може побачити інформацію про свій стаж, проте поки що доступні дані лише з 2000 року. В кінці 2018 року вийшла постанова кабінету міністрів №199 щодо запровадження електронного реєстру листків непрацездатності.

Детальніше під час прес-конференції розповіли про послугу безкоштовного СМС-інформування, щодо призначення чи перерахунку пенсій, сплати страхових внесків роботодавцем та розміру свого страхового стажу. Пані Наталія Кіш розповіла, як ефективно працює ця функція у Закарпатській області.

Закарпаття – гірський регіон, тому тут функція онлайн-сервісу потребує удосконалень. Тому у Пенсійному фонді намагаються йти на поступки користувачам. Часто закарпатці звертаються з проханням надати доступ до власного кабінету довіреним особам.

Під час прес-конференції спікери Фонду відзначили, що поліпшення якості обслуговування громадян – одне з ключових завдань органів Пенсійного фонду України, для виконання якого створюються електронні сервіси.

Захід провели за підтримки Проекту Агентства США з міжнародного розвитку «Трансформація фінансового сектору в Україні».

Вас може зацікавити

ЗАЛИШИТИ СВІЙ КОМЕНТАР

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

4 × 2 =