«Пізнай Ужанську долину». Туристичні маршрути

5 нових туристичних маршрутів у рамках проєкту «Пізнай Ужанську долину» презентували громадськості. Організували промо – тур на цілий день – почали з Лавандової гори в Перечині, відвідали Лемківську садибу, село Мирча, де проживають етнічні волохи. Далі – сплав Ужем із Мирчі до села Дубриничів, середньовічний Середнянський замок і на завершення – театралізована екскурсія у палаці Плотені, що у Великих Лазах. Проєкт реалізовується громадською організацією «Щасливі діти» за підтримки Українського культурного фонду, за підтримки партнерів:«Асоціації фахівців туристичного супроводу Закарпаття” та управління туризму та курортів Закарпатської ОДА. Кава з першими промінчиками сонця на Лавандовій горі на околиці міста Перечин. Це одна з туристичних родзинок Перечинщини і перша локація промо-туру у рамках проєкту «Пізнай Ужанську долину». Фіолетиве диво дарує відвідувачам незабутні враження, гарні емоції, фотосети, крафтові продукти, смаколики, також тут можна придбати саджанці. Лемківська садиба – наступна точка дослідження туристичного маршруту Ужанскькою долиною. Тут можна дізнатися більше про лемків, їхній побут, традиції, звичаї. Особливість музею – організація атракцій для відвідувачів. До прикладу, учасникам туру провели майстер-класі з виготовлення ляльки-мотанки.Зустріч із історією та знайомство із традиційним для волохів ремеслом – вирізанням дерев’яних ложок – це родзинка села Мирча. З одного поліна можна зробити 4 ложки за допомогою 4 інструментів – це вміння тут передається з покоління в покоління. Сплав Ужем із Мирчі до села Дубриничі – наступний етап подорожі Ужанською долиною. Після короткого інструктажу – весла в руки і вперед. Презентували у рамках промо-туру й історико-культурний туристичний маршрут навколишніми селами Ужгорода. Родзинки якого – унікальні старовинні церкви. Також почули й про новий пішохідний гірський маршрут «Криво по Руной», що легко і доступно всіх бажаючих знайомить з Карпатськими горами. Дух лицарського минулого Ужанської долини учасники промо-туру відчули у середньовічному Середнянському замку 16 століття – тут влаштували справжній «екшн» – відтворили міф про тамплієрів. Костюмованою театралізованою екскурсією з музичним супроводом у палаці Плотені, що у Великих Лазах завершили тестування туристичних маршрутів. Проєкт “Промоція історико-культурної та природної спадщини Ужанської долини через формування нових партнерств та створення спільних продуктів” реалізовується громадською організацією «Щасливі діти» за підтримки Українського культурного фонду. Партнери проєкту-ГО „Асоціація фахівців туристичного супроводу Закарпаття” та управління туризму та курортів Закарпатської ОДА.Не оминули і перспективи туризму у Закарпатті. Так,створення аудіогідів не тільки українською мовою, а й англійською, сприятиме розширенню географії відвідувачів краю. Лише у тандемі підприємців сфери туризму, крафтових виробників, гідів за підтримки місцевої влади та сприяння з боку держави, Закарпаття стане туристичною меккою ! Адже всі передумови для цього є!

Вас може зацікавити

ЗАЛИШИТИ СВІЙ КОМЕНТАР

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

1 × 3 =