Організація бізнесу краси: з чого почати

Бізнес в сфері краси − це невичерпне джерело постійного доходу. Попит на перукарські, косметологічні послуги та б’юті-товари буде завжди, адже кожна цивілізована людина хоче бути здоровою, красивою і успішною. Але як стати успішним бізнесменом без серйозного досвіду і почувати себе в цій сфері комфортно, організувати роботу за інтересом і для душі, при цьому заробляючи гідні гроші. 

Розпочати справу можна з доволі невеликим капіталом і з часом, розвиваючись, поповнювати його. Зараз популярні міні-формати закладів, які розташовані поруч з житловими зонами. Такі заклади вимагають мінімум площі і невелику початкову суму грошей. Специфіка їх діяльності вимагає від власника постійного контролю і моніторингу діяльності, а саме:

  •  прихід працівників на роботу і ухід з неї;
  • якість надання послуг клієнтам і реалізованих товарів;
  • витрати на матеріали і обслуговування;
  • оплата  клієнтами послуг і товарів.

Також власник повинен стежити за всіма модними тенденціями і трендами б’юті-сфери, піклуватися про підвищення кваліфікації своїх співробітників. Правильна організація бізнесу краси передбачає напрацювання клієнтської бази. Ні для кого не секрет, що будь-яка справа, яка приносить хороший дохід, розвивається в умовах жорсткої конкуренції. І вижити зможуть тільки ті компанії, які запропонують якісний сервіс і зроблять найвигіднішу пропозицію для своєї цільової аудиторії. А допоможуть у цьому нові технології, як от програма для запису клієнтів у салонах краси. На електронній платформі компанії «Beauty Pro» ви знайдете відповідь на багато організаційних питань ведення салонного бізнесу.

Проблеми, що можуть виникнути у роботі з клієнтами, і як їх вирішувати

Наразі у кожному районі будь-якого українського провінційного містечка можна побачити працюючу перукарню, салон краси чи магазин косметики. Їх чисельність в масштабах країни велика, але попит на послуги, наприклад у спеціалізованих манікюрних салонах, все ж перевищує пропозицію. Користуються попитом  також косметологічні процедури, стрижка, укладка, нанесення макіяжу. Щоденні б’юті-процедури потребують наявності декоративної косметики, кремів для обличчя і рук. Добре, коли задоволений власник закладу краси і клієнт, який отримав професійну б’юті послугу чи косметичний товар високої якості. Але буває так, що постійні клієнти в силу об’єктивних чи суб’єктивних причин перестають відвідувати спец заклад. Тому важливо постійно тримати  зв’язок із ними. Допоможе  у цьому випадку персоналізована sms розсилка з інформацією про ексклюзивні пропозиції і надходження нових товарів, знижки на різноманітні послуги, вітання з Днем народження.

Щоб зберегти свою цільову аудиторію, потрібно постійно використовувати соціальні мережі, адже саме там зареєстрована більша частина клієнтів. У соціальних мережах ваш салон, магазин чи школа краси стає ближчою до клієнта, знаходиться в одному світі з ним. Потенційні клієнти б’юті закладу завжди готові купувати товари і замовляти послуги, головне – знайти цих людей і зробити їм пропозицію, від якої вони не зможуть відмовитися. 

Для пошуку потенційних клієнтів в соцмережах є спеціальні сервіси – вони аналізують аудиторію і групують користувачів по заданих параметрах. На цю аудиторію можна налаштувати рекламу і рекламувати товари / послуги компанії. Із користувачами соціальної мережі можна спілкуватися в коментарях, давати тут саму корисну інформацію про свої товари і послуги, що і в sms повідомленнях. Чим більше користі, тим вище інтерес і лояльність людей.

Про автора

Вас може зацікавити

ЗАЛИШИТИ СВІЙ КОМЕНТАР

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

19 − 14 =