Покращення якості туристичних послуг обговорювали в Мукачеві

Закарпаття – один із регіонів України, де туризм розвивається шаленими темпами. Звичайно, що туристичний ринок насичений послугами та їхнім різноманіттям, проте якість не завжди відповідає нормам. Як врегулювати ці питання, цього тижня обговорювали в Мукачеві.

Кілька тижнів тому у багатьох ЗМІ з’явилася інформація про кольоровий мед, який місцеві жителі продають на території одного з найпопулярніших туристичних об’єктів Закарпаття – озера Синевир. Як потім показав лабораторний аналіз, це ніякий не мед, а кольорова солодка речовина із вмістом м’яти. Екскурсоводи, які звернули увагу на неякісний продукт, зіштовхнулися з нерозумінням з боку місцевих торговців. Ситуацію вдалося владнати, але це вкотре спонукало задуматися над якістю туристичних продуктів, які відвідувач отримує на Закарпатті.

Ще одне питання, на яке звернули увагу туризмознавці – якість надання екскурсійних послуг. Екскурсоводи – це ті люди, з якими першими контактують туристи, і дуже часто саме від них залежить, повернуться сюди відвідувачі чи ні. Фактично їхню діяльність держава наразі не контролює і все залежить від свідомості самих фахівців туристичного супроводу. Так само нема контролю і над сільським туризмом.

Аналогічна ситуація і з готелями. Часто вони зареєстровані не в тому населеному пункті, де розміщені, і звичайно, податки йдуть не в місцевий бюджет. Не менша проблема – і з неофіційним працевлаштуванням. І як серед проблем галузі не згадати про дороги та вбиральні?

Проблем у цій галузі набагато більше, однак ключові експерти з туризму виділили і обговорили шляхи їхнього вирішення.

Вас може зацікавити

ЗАЛИШИТИ СВІЙ КОМЕНТАР

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

fifteen + 4 =