Як залучити топових ІТ-фахівців для вашого стартапа

Давайте дивитися правді в очі. Дошки вакансій – минуле століття. У сучасному світі ймовірність того, що провідні ІТ-інженери звернуть увагу на ваші оголошення дорівнює нулю, зрозуміло, якщо ви не такий технічний гігант, як Google або Facebook. Стартапи і навіть усталені, але не дуже відомі, компанії повинні проявити небувалий професіоналізм і розробити власний інтелектуальний підхід до підбору персоналу, щоб конкурувати за кращі технічні таланти.

Школа пошуку ІТ фахівців https://indigo.co.ua/ua/courses/indigo-tech-recruiting-school від рекрутингового агентства Індиго підніме вас на рівень вище ринкового і подарує ключ до успішного рекрутингу топових кадрів.

Інновації рекрутингу у  сфері ІТ

Але як вирішити цю задачу, особливо коли є пандемія і глобальна невизначеність? Як отримати висококласних технічних фахівців, які хоча б помітять вашу компанію?

Дотримуючись цих порад, ви неодмінно збільшити шанси на залучення кращих інженерів у  свою команду!

Порада №1: Беріть участь у профільних заходах

Це може здатися дивним в умовах карантину, проте, подій ще багато. Особлива відмінність сучасних заходів у тому, що сьогодні вони

перейшли в інтернет. Чому б і вам не відвідати конференцію, яка тепер успішно транслюється через спеціальні платформи.

Найкраща стратегія – це відправити кого-небудь з вашої технічної команди для презентації.

Ось список справ, щоб зробити конференцію максимально ефективною:

  1. Складіть список вакансій, які потрібно заповнити;
  2. шукайте онлайн-зустрічі, конференції, групи користувачів, які відповідають сфері охоплення цих позицій;
  3. запропонуйте своїм інженерам виступити на конкретному заході, дізнайтеся, що саме вони могли б повідати;
  4. в кінці презентації включите слайд з контактною адресою електронної пошти та коротку презентацію.

Це дійсно працює. Ви будете вражені ефективністю цього методу залучення талантів!

Порада №2: Проведіть власну зустріч або хакатон

Хоча участь у заході з усталеною аудиторією – це найшвидший спосіб знайти своїх ідеальних кандидатів, варто спробувати провести свій власний хакатон. Головна перевага в тому, що ви можете поділитися своїм досвідом, пояснити свої процеси і продемонструвати команду. Всі ці моменти мають вирішальне значення для будь-якого інженера, що шукає нове підприємство, до якого можна приєднатися.

На даний момент такі заходи, швидше за все, будуть проводитися онлайн, але пізніше ви зможете проводити їх і в реалі.

Провести успішне онлайн або офлайн захід під силу будь-якої компанії. Єдине, що вам потрібно, це трохи творчості і наполеглива праця. Складіть список тем, знайдіть спікерів, запросить зовнішніх впливових осіб. Але як тільки все буде зроблено, ви зможете збирати потенційних клієнтів, яких дуже важко залучити традиційними методами.

Порада № 3: контент-маркетинг

Цей метод довший, однак він дозволяє вбити двох зайців одним пострілом: ви знайдете фахівця своєї мрії і збільшити маркетингове охоплення.

Є кілька плюсів контент-маркетингу:

Підходить для SEO;

відмінний контент приверне трафік на ваш сайт;

якісний корпоративний контент підвищує репутацію компанії на ринку;

потенційним співробітникам подобається, коли їх роботодавець активний і робить багато якісного контенту.

Але досить складно водночас почати публікувати відмінний контент. Необхідна деяка підготовка, щоб все налаштувати і запустити.

Ось чек-лист, щоб почати контент-маркетинг, пов’язаний з наймом ІТ-фахівців:

  1. Проведіть невелике дослідження: що публікують ваші конкуренти і на яких веб-сайтах. Потрібно, щоб ваш контент знаходився там, де знаходиться ваша аудиторія, а не там, де вам зручно публікувати повідомлення;
  2. після того, як ви склали список веб-сайтів для вихідного контенту, пора скласти список тем. Тобто створити якісний  некомерційний технічний матеріал, який продемонструє ваші проекти, стек технологій і команду;
  3. у тексті не забудьте вказати адресу електронної пошти рекрутера, це дасть кращу конверсію в порівнянні з простим посиланням на веб-сторінку.

Хоча створення вашого бренду та пошук кваліфікованого персоналу вимагає часу, дуже скоро ви почнете спостерігати позитивні зміни. Почніть відвідувати конференції та надішліть своїх ключових членів команди спікерами хакатонів, створіть інженерний блог і люди помітять ваші зусилля.

Про автора

Вас може зацікавити

ЗАЛИШИТИ СВІЙ КОМЕНТАР

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

two × four =