Як політики взаємодіють із закарпатцями через інтернет?

В Ужгороді журналістам презентували чергове дослідження Громадянською мережею ОПОРА. Цього разу воно стосувалось комунікації парламентських партій із закарпатськими виборцями через мережу інтернет. Часові рамки дослідження – це вісім місяців поточного року.

Дослідження Громадянською мережею ОПОРА щодо комунікації парламентських партій із закарпатськими виборцями через мережу інтернет проводилось вперше. За основу було взято сторінки обласних організацій у соціальній мережі Фейсбук. Розпочали презентацію із Народного Фронту. Тут лідируючу позицію у новинах зайняв представник політичної сили в парламенті від Закарпаття Валерій Лунченко.

Загалом новини охоплюють всеукраїнський масштаб. Тобто позиція політичних партій та їх лідерів щодо тих чи інших питань, однак є також місцеві новини, в яких першість займають Самопоміч та Батьківщина. Ще однією відмінністю, на яку звернули увагу дослідники, є абсолютно різні підходи до джерел наповнення інформації.

Єдина партія, яку аналізували не останні всім місяців, а через технічні проблеми – трохи більше двох, стала Радикальна партія. Однак саме вона, враховуючи період дослідження, набрала найбільшу кількість виданих новин, а саме 210. Більшість з них стосувались лідера партії Олега Ляшка, на другому місці розмістились місцеві новини.

В цілому дослідники прийшли до висновку, що політичні сили не надто активно використовують інтернет-мережу для комунікації з виборцем. Однак наголошують, списувати її з рахунків не потрібно, адже саме соціальні мережі відіграли вирішальну роль у процесі становлення Революції Гідності.

Вас може зацікавити

ЗАЛИШИТИ СВІЙ КОМЕНТАР

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

eighteen − ten =