Про дуальну освіту в Україні розповів заступник міністра Єгор Стадний під час візиту на Закарпаття. Дуальність у професійній освіті передбачає поєднання теорії з практикою, узгоджену взаємодію освітньої та виробничої сфери з підготовки кваліфікованих кадрів певного профілю. У рамках реформування освіти в країні міністерство освіти і науки особливу увагу приділяє саме дуальному навчанню. Усунути основні недоліки традиційних форм і методів навчання майбутніх кваліфікованих робітників, подолати розрив між теорією і практикою, освітою й виробництвом, та підвищити якість підготовки кваліфікованих кадрів із урахуванням вимог роботодавцівта тенденцій на ринку праці – таке основне завдання дуальної форми навчання. Це дає можливість ознайомитися з обладнанням, програмним забезпеченням, з виробничим процесом тощо. Від цього виграють усі сторони дуальної форми навчання. Адже освітні заклади здебільшого не мають відповідного обладнання, а виробництво, далеке від теорії. 100 освітніх програм у 44 освітніх закладах України у рамках пілотного проєкту протягом року тестуватимуть дуальне навчання. Підставою для цього стали зміни у законі «Про вищу освіту» у 2109 році, де закладені основи дуальної форми здобуття вищої освіти. Прогнозують, що через три-чотири роки дуальність стане домінуючою для здобуття інженерних та технічних спеціальностей.