Дистанційне навчання

На дистанційне навчання усі навчальні загальноосвітні заклади Ужгорода перейшли буквально за тиждень-два після початку карантину. Нові форми освітнього процесу довелося освоїти вчителям та адаптуватися школярам. Навчальний 2019-2020 рік наближається до завершення, тож чергове завдання для педагогів – контроль знань та атестація учнів. Понад 1400 педагогічним працівникам 27 закладів загальної середньої освіти Ужгорода довелося освоїти нові форми освітнього процесу із застосуванням засобів зв’язку, нових технологій для комунікації з учнями. Згідно з розкладом вчителі проводять уроки онлайн за допомогою платформ Класрум та Зум. Або ж дають посилання на записаний раніше матеріал. Завданнями та відповідями обмінюються, а також проводять консультації за допомогою Вайбера, Телеграм, Месенджера. Вихід для школярів, які не мають доступу до інтернету – відеоурокитрансляція по телебаченню. А комунікують у телефонному режимі.Новий формат організації освітнього процесу і адаптації до дистанційного навчання дався важко – кажуть, як вчителі, так і учні. У будь якому випадку сприймають це, як досвід і хорошу практика на майбутнє. Якщо педагоги середньої і старшої ланки комунікують в основному з учнями напряму, то вчителі 1-4 класів більше уваги приділяють співпраці з батьками школярів. Щодо успішності учнів вчителі однозначні: хто вчився у школі, то й і виконує всі поставлені завдання на карантині, хто хитрував чи лінувався до цього – так само ігнорує навчальний процес і дистанційно. Залежить від ставлення учня до навчання. Освітній процес 2019-2020 навчального року у школах Ужгорода триватиме до 31 травня. Оцінки школярі отримають відповідно до критеріїв, визначених вчителями. Підсумкове оцінювання буде проходити по поточних результатах дистанційного навчання, а учні, які не долучилися до процесу –отримають оцінки на основі І семестру і тих днів, протягом яких вони відвідували школу до карантину. Державна підсумкова атестація для учнів 4 та 9 класів відмінена цього року. Як засвоїли учні програмовий матеріал – педагоги перевірять вже на початку наступного навчального року. І тоді вже можна буде підвести підсумок ефективності дистанційного навчання.

Вас може зацікавити

ЗАЛИШИТИ СВІЙ КОМЕНТАР

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

3 × three =