Дистанційне навчання

Продовження карантину до 24 квітня викликало багато запитань в усіх, хто має стосунок до освіти. Українські вчителі знаходять різнірішення: від домашніх завдань у вайбері до онлайн-уроків.Так, до прикладу у Виноградівскьій школі №8 вчитель інформатики розробив власну платформу для дистанційного навчання, в інших школах також пристосувались до роботи в умовах карантину. До таких уроків в онлайн режимі потрохи звикають як вчителі так і самі школярі. Оксана Гасич, вчитель хімії каже, працюють переважно у вайбері, школярі створили тут групу, де усі і спілкуються під час дистанційних занять. А от у Виноградівській ЗОШ I-III ст № 8 розробили свою унікальну платформу для дистанційного навчання. У програмі дуже легко і просто навіть для школярів молодших класів знайти свій клас та свій предмет. Школярі та вчителі обирають для себе будь-який зручний спосіб онлайн спілкування. Від вайбера до інстаграма. Останній як правило, лідирує серед учнів середніх класів. Займатись школярі повинні не лише з вчителем, а й самостійно, додають вчителі. Такі уроки в онлайн режимі мають і свої переваги, діти не перевантажені, менше втомлюються. Та все ж звичне навчання за словами педагогів, більш ефективне. Ну а під час карантину педагоги теж часу не гають. Кажуть, для вчителя можливість працювати дистанційно дозволяє більше займатись самоосвітою та шукати нові цікавіші способи викладання. Наскільки ж буде ефективним дистанційне навчання буде видно лише з часом. Батьки школярів також намагаються вникнути у навчальний процес та по можливості допомагають розбиратись із завданнями. Скільки ще буде тривати карантин, наразі невідомо, та у будь-якому випадку, здобувати освіту учні будуть продовжувати і надалі. Попередньо, цей навчальний рік в українських школах закінчиться 1 липня.

Про автора

Вас може зацікавити

ЗАЛИШИТИ СВІЙ КОМЕНТАР

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

seventeen + three =