Траса «Мукачево–Рогатин» на Іршавщині – випрбування для водіїв

Гучним протестом стартував тиждень в Ужгороді. Пікетували службу автомобільних доріг. З’їхалися під управління шофери з різних куточків області, кажуть, через бездоріжжя з автомобільних майстернь не виходять.

Чи не щодня доводиться ремонтувати автівки. А щоб подолати дорогу у 20 км, доводиться витрачати більше години.

Ми вирішили перевірити автошляхи краю. Рушаємо з Мукачева і на Сільце. Перші обурливі коментарі водія довелось почути вже на Залузьких серпантинах. Прямо на повороті ями глибокі та широкі, об’їхати їх майже нереально.

Проїжджі водії охоче зупиняються, щоб висловитись з приводу стану дороги. Нерідко, аби передати думку, застосовують нецензурну лексику. Кажуть, такого бездоріжжя в області за часів незалежності не зустрічали.

Однак і далі дорога не краща. 30 кілометрів до Сільця трасою «Мукачево–Рогатин» стали справжнім випробуванням. Яма на ямі, вибоїни, тріщини. На узбіччях лежать ковпаки з автомобільних дисків. А на трасі затори. Шофери маневрують, як можуть, аби тільки не створити аварійної ситуації та не пошкодити авто. А жителю Сільця Івану Райку не вдалось вирулити. Влетів у яму, тож зараз – пряма дорога на СТО.

Найбільше дивуються ті, хто долає дорогу в селі Камянське. Водії кажуть, тільки 2 місяці тому тут працювали дорожники. Хоч і ямковий ремонт, однак якість його вражає, адже як тільки зійшов сніг – зійшов і новий асфальт.

Суцільне бездоріжжя – майже по всій трасі від Мукачева і аж до Сільця. У службі автомобільних доріг кажуть, знають про ситуацію, однак переконують – всьому вина систематичне недофінансування дорожньої галузі, яке відбувається роками.

Печально і те, що потребує капремонту не тільки траса «Мукачево–Рогатин». Ями, що утворилися на Берегівській об’їзній у Мукачеві, сягають аж 3 метрів в ширину та до півметра глибини. І це неабияка проблема для водіїв. Мешканці вулиці вже створюють домашні колекції із запчастин, які постійно залишають водії через вибоїни.

В повному хаосі подекуди і дороги місцевого значення, зокрема, Ужгорода , Мукачева, Виноградова. Однак в службі автомобільних доріг переймаються ще й станом головної дорожньої артерії краю – траси «Київ – Чоп».

В області вже з черговістю у три години ходять і рейсові автобуси. Адже ламаються чи не щодня, деякі рейси перевізники й взагалі скасували. Як же вирішуватимуть дорожну ситуацію? Наразі в службі автомобільних доріг кажуть, чи не щодня пишуть урядовцям з проханням виділити кошти. А потрібно на дороги краю щонайменше протягом 5 років по 4 мільярди гривень.

З подібними заявами до уряду, нардепів неодноразово зверталося й керівництво області. Лобіюють інтереси краян і деякі народні депутати, проте далеко не всі. Аби вирішити хоча б частково проблему, очільник Закарпатської ОДА 4 лютого зібрав на нараду 20 автодорожніх структур, які працюють в області. Проблему це не вирішить, адже дороги треба відновлювати капітально, або середнім поточним ремонтом, проте, принаймні, проїзд головними артеріями краю забезпечить. А тим часом чекають чини краю остаточний варіант постанови про обсяг фінансування . Вірять, що почують їх у Кабміні бодай цьогоріч.

Вас може зацікавити

ЗАЛИШИТИ СВІЙ КОМЕНТАР

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

fifteen − six =