Інклюзивна освіта. Адаптоване законодавство

В Україні словосполучення «інклюзивна освіта» почало активно використовуватися лише останні кілька років. Було адаптоване законодавство і перші зміни почали впроваджуватися на рівні загальноосвітніх шкіл. В Україні система інклюзивної освіти знаходиться на ранньому етапі розвитку. Більше тисячі дітей наразі перебувають на інклюзивному навчанні у школах Закарапаття. Та з чого ж треба почати батькам, які планують віддати свою дитинку на таку форму навчання? Потім адміністрація школи займається пошуком асистента. Та важливо роз’яснити кілька моментів – хто ж такий асистент. До прикладу у 20 школі навчається 11 діток на інклюзії. Та не всі мають асистента. Пані Наталія працює асистентом вчителя у класі, де є дітки на інклюзивній формі навчання. Каже, щоб надати гідне навчання дитині, у цій формі навчання обов’язково повинна бути співпраця. Інклюзивна освіта сприяє розвитку різноманітних навичок і соціалізації особистості. Завдяки ній люди з особливими освітніми потребами можуть відчувати себе частиною суспільства, знаходити друзів і переймати загальноприйняті моделі поведінки. Аспектів вдалого процесу навчання на інклюзивній формі дуже багато. До слова під час такої форми навчання важливо знати навіть про емоційний стан дитини. Розвиток інклюзивного навчання – питання, яке завжди у пріоритеті. І хоч тут ще є над чим працювати, але бачимо, що спільними зусиллями можна зробити все, для того, аби діти на інклюзивному навчанні здобули всі необхідні знання, а процес навчання став для них особливим та цікавим.

Вас може зацікавити

ЗАЛИШИТИ СВІЙ КОМЕНТАР

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

eleven − three =