Будівництво 22-ох кілометрової Євроколії на Закарпатті – у активній фазі! Роботи ведуться одразу у кількох локаціях: з боку Ужгорода та Чопа. Кипить робота і між цими містами – у районі залізничної станції Струмківка. На об’єкті задіяні важка техніка та бригади не тільки закарпатські, а й з різних куточків України. Ось командна робота колійно-машинної станції Одеської залізниці з селища Вапнярка. Крім прокладання євроколії, проєкт передбачає й ремонт та оснащення станційних будівель. Обладнання на станції Струмківка встанволюють і налагоджують фахівці з Рівненщини. До слова, вся апартура тут – українсього виробництва. І нічим не поступається радянській, каже фахівець. Відтепер, всі процеси будуть автоматизовані і під контролем чергового. До слова, якщо раніше всі функції виконували два працівники, то зараз – один. Наразі євроколію прокладено з Ужгорода до Струмківки – це майже 8 км. Уже з серпня анонсували запустити рух пасажирських поїздів євроколією з Ужгорода до Європи. Завершення будівництва євроколії між Чопом та Ужгородом стане важливим кроком у напрямку євроінтеграції України, відкриваючи прямий доступ до залізничної мережі Європейського Союзу та зміцнюючи транзитний потенціал Закарпаття.